Sayfalar

3 Nisan 2013 Çarşamba

PUDİNGLİ PASTA




saat 12:00

telefon çalar:

  • -merhaba
  • -aaa canım sen mıydın merhaba
  • -uzun zamandır görüşemıyoruz saat 1:00 gibi sana çay içmeye gelicem, laflarız
  • -ımmm,tabi tabi müsaitim buyur gel,bekliyorum.


telefon kapatılır ikram edilecek de bir şey yoktur acilen ne yapsam dediğiniz anda?(Kolay pasta)

evde bekleyen puding ve bisküviler dikkatinizi çeker.(Bisküvili pasta)


dr oetker kakaolu puding,puding tatlısı,pudingli muhallebi,bisküvili pasta

siz de aynı bu durumda iseniz ansızın misafir çıkagelirse hemen çabuk yoldan bu lezzetli pudingli pastayı yapın

ben kendimi bildim bileli pudingli bisküvili pastayı severim çocuklar da çok severler değil mi?




en kolay olanı da bisküvileri sıralarsın tepsiye üzerine pudingi dökersin ama biz hanımlar durmayız illaki farklı görüntüler elde edeceğiz.

işte bunlardan bir tanesi de bugünkü vereceğim tarif. pudingli kolay pasta doyulmaz tadına. iki renkli pudingli pasta da deniliyor artık siz neyi uygun görürseniz apartmandan arkadaşım elif bu pastayı neslihan arkadaşımızın çok güzel yaptığını işin ehlinin o olduğunu söyledi bende rica ettım neslihan hanımdan benim için yaptı yapım aşamalarını tek tek çekip bana resımlerini gonderdi benden yapım aşamaları gelsin sen de bitmiş halini resimle dedi tarifi aldıktan sonra hemen yaptım sizler için resimlerini çektim pudingli pastanın.neslihan arkadaşıma çok teşekkür ediyorum buradan ona sevgilerimi gönderiyorum


kolay pasta,kolay yaş pasta,pudingli pasta tarifleri ,kakaolu puding

iki renkli bisküvili pasta
iki renkli bisküvili pasta nasıl yapılır
Bisküvili Pudingli Kolay Pasta
pudingli pasta
burçak bisküvili pasta

zeymurancafeyi facebookta takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantıya tıklayıp beğen 
yapınız
https://www.facebook.com/Zeymurancafeblogspotcom


malzemeler:
1 paket eti burçak bisküvi
1 paket eti kakaolu bisküvi
1 paket dr.oetker kakaolu puding(1 lt. 'lik olanlardan)
2 su bardağı su
(yerine süt kullanmayın lütfen tarife uyun)
yapılışı:
2 su bardağı su tencereye konularak üzerine puding tozunun tamamı boşaltılır kaynayıp kıvam buluncaya kadar karıştırılır ve kaynayınca ocaktan alınır
sade burçak bisküviye 1 tatlı kaşığı puding surulür tepsıye DİK olacak şekılde sıralanır, kakaolu bısküvinin bır yuzune yine 1 tatlı kaşığı puding sürülür kakaolu bisküvi diğer bisküviye yapıştırılır
her zaman pudingli kısım dışa doğru bakacak şekilde bir sıra sade bir sıra kakaolu olmak üzere tepsiye dizilir(baton şeklinde)
en son üzerine kalan puding dökülür
yan kısımları da pudingle sıvanır
buzdolabına kaldırılır
iyice soğuyup donunca verev olarak kesilerek servis edilir.
afiyet olsun...
bu görünümü elde etmek için dlımleyıp yan kesiyoruz ya da verev olarak kesıyoruz
YAPILIŞ AŞMALARI BURADA http://yemekteknikleri.blogspot.com/2013/04/biskuvili-pudingli-pasta-nasil-yapilir.html
pudingli tarifler,burçak bisküvili pasta,iki renkli bisküvili pasta


iki renkli bisküvili pasta,burçak bisküvili pasta



pudingli bisküvili pasta tarifleri,burçak bisküvili pasta

38 yorum:

Deniz dedi ki...

Pasta harika görünüyor. Bisküvili pastaları severim. Şekli güzel görünüyor ama nasıl yapıldığını anlayamadım. Bisküvileri dik dik yerleştirip baton görünümlü bir pasta mı hazırlamalıyız?

Arzu GÖNCÜ HANGÜL dedi ki...

Bu kadar kolay bir pasta ancak bu kadar güzel sunulabilir yapanın ellerine sağlık..Ben pudingli pasta yaptığım zaman aralarına biraz da kıyılmış ceviz serpiyorum o da ayrı bir lezzet katıyor..Sevgiler..

benbir dedi ki...

Özel-
Merhaba, tarifte süt kullanmayın dedikten sonra, tekrar sütü tencereye koyun demişsiniz... sanırım klavye hatası :)
Tarif çok güzel, teşekkürler♥♡♥
Bilginize

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Vayyy harika bi foto olmuş bu..:)
Kesinlikle çok güzel:)
Pudingli pastayıda çocukluğumdan beri çok seVerim.
Ellerine sağlık canım.

kıvırcık bayan/Fatoş dedi ki...

çOK HOŞ BİR GÖRÜNTÜ...şAHANE...

fatosun mutfagından... dedi ki...

zeymuran fotoları 10 numara:)

nergis mevsimi dedi ki...

Gerçekten hem kolay hem de güzel bir tarif,benim için de çoğu zaman kurtarıcı olmuştur.Sevgiler.

Coşkunlu Figen dedi ki...

hıımm... pratik şeyler bide güzel olmuyomu..insan yerken daha bi zevk alıyo:)) ellerinize ve paylaşımınıza sağlık...

Nursevin Sönmez dedi ki...

Şimdiki pastaalr yokken. Bisküvilerle yaaprdık pastaları. Birde burçak bisküviler ne kadar rövaşdaydı biz çocukken. Benim lise yıllarımd aher hafat sonu yaptığım pastadır. ama krremalı yaprdım. pudinglide çok güğzel olmuş. Geçen hafta ablamala konuşmuştuk bu cuma misafirine yaapcaktık. Bizden çok yaşayacaksın canısı. Ellerien sağlık..

sarımutfak-hande dedi ki...

bayıldım
ellerine sağlık çok güzel olmuş

Nilgün Komar dedi ki...

iyi fikir işin içinde puding olunca ben hemen varım bu işte akşam deneyeceğim kısmet olursa :)

RABİA SERTELİ dedi ki...

Çoğu zaman iyi bir netice almak için çok uğraşırsın, bazen de böyle şipşak yapılan bir pasta göz ve gönül alıcı olabilir. Görüntü harika, ellerinize sağlık :)

sevimin Aşkanası dedi ki...

Harika görünüyor çok beğendim doğrusu,
ellerine sağlık, bu arada çekilişim var detaylı bilgi postuma bu linkten ulaşabilirsiniz sevgiler. http://www.seviminaskanasi.com/2013/04/sevimin-askanasnda-cekilis-var-cekilise.html

selda nın mutfak defteri dedi ki...

ellerine sağlık canım. süper görünüyor...sevgilerimle,

Fatma Çelik Ayvaz dedi ki...

burçak ve puding uyumu harika ellerinize sağlık

dönmezçağlar dedi ki...

VALLAHİ SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

Simge Çalışkan dedi ki...

Çok hafif bir tarif bu, bayıldım...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok beğendim canım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Atike Momini Ziya dedi ki...

bende bayılırım bu pudingli pastaya... ve eti burçak ve kakaolu biskuviyi nasıl yapıyorlarsa onlarada bayılıyorum... başka hiçbirbiskuvi onlarun tadını vermiyor..yapan ve paylaşan ellere gönüllere sağlıkk.. facete arkadaşız ama hemmenn takibe alıyorum.. ssevgilerimide bırakıyorum almayı unutma e mi :)..

Gülhan Miray dedi ki...

çok leziz görünüyor..ellerinize sağlık..

selma tamer dedi ki...

elınıze sağlık cok sık olmus sunumu yapımıda kolay deneyeceğım

derya SEZGİN dedi ki...

Canımmm telefon konuşmasına bayıldım:)Pastan zaten nefis ellerine
sağlık,sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

yaptım yaptım.. çok da güzel oldu.. ayrıca baktığım beğendiğim tarifini alıp aynı gün yaptığım sayılı tariflerden biri oldu.. hatta ezberledim bile.. çok teşekkür ederim..

nilay dedi ki...

Zeymurunanım nefis bir görüntü olmuş vallahi
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

Nursevin Sönmez dedi ki...

merhabalar. ben tarifnize yorum yazmıştım. cevpa verilmişmi diye bakmaya geldima ma. görülmüyor. Benim 14-15 yaşlarımın bisküvili pastasıdır bu çok güzel olur. Ablamın cuma günü misafiri geliyordu bizde geçen hafta konuştuk ve bugün yaptık kremalısını.ellerine sağlık.

Pozitif Pembe dedi ki...

Aman aman görüntüye bak tatlıya bak...vay vay süper gözüküyor...Bebek nasıll kızın nasıl sana bu tatlılar ilaç gibi geliyordur sanırım...görüntü 1o puan...tatlı 1o puan...başarılar.
ha bide bak geçen gün tv de Ahmet Ağoğlu isminde birini keşfettim yemek fotoğrafçısı mutlaka resimlerine bak..ona resim gösterdi sunucu halkatan oda şöyle buda şöyle olsa dedi mutlaka ulaş ona...biyerden başlamak lazım dime sevgiler

birdilimdus dedi ki...

Mmmmmmmm nefisss ellerine sağlık...

Sevgiler
Evren

birdilimdus dedi ki...

Mmmm nefissss....

Sevgiler
Evren

Cafe Portakal dedi ki...

pilav değilde nedense bu aldı gözümü ellerine sağlık olsada yesem hani
sevgiler

Adsız dedi ki...

Buzdolabına mı buzluğa mı koymamız gerekiyor? Ve ne kadar süre durması gerek ?

zeymuran dedi ki...

buzdolabında iki saat kalsın pudıng katılaşıp bisküvi ile özdeşleşsin

Adsız dedi ki...

Piyasada 750 ml lik pudinglerden var mecburen bunlardan aldım ve kullandım suyu da 2 bardaktan biraz ay koydum bu yüzden. 2 saati geçti bisküviler biraz dağılmış ve puding tam donmamış durumda. Pek beklediğim gibi olmadı.

zeymuran dedi ki...

sonucun ıyı olmamasına gerçekten çok üzüldüm tarıfi arkadasımdan alıp uyguladım bende ,sorun olmadı sonuc ortada ama sizin neden olmadı anlamadım ,arkadasıma sordum bakalım ne dıyecek

zeymuran dedi ki...

arkadasıma sordum cevapladı aynen kopyalayıp buraya yapıştırıyorum

neslihan:nası olmaz ya 2 bardak su ile yapıyosun ama çok hızlı yapman lazım bisküviler felan kırılmaz nası becermişler hayret folyo molyo yok yapıyosun dimdik duruyo
Can Su:
ben strec folyoya sardım
acaba ondan mı bızkuvıler parcalandı
terledı mı acaba
ee yapıp hemen yıyor musun
azcık dolapta durmayacak mı
Neslihan:
yoo hemen yemiyosun bekletiyosun dışarda iyice ılısın sonra birazda dolapta durabilir ama şart değil yani dışardada soğuyabilir...
Can Su
:))
ee nıye olmadı acaba
Neslihan
canım valla çok basit ama
hızlı davranmamıştır
pudingi bisküviye koyunca kırılıvermiştir
bi an önce yapması lazım onu
tam 10 dk sürüyo
hazırlanışı ve yapılışı

Adsız dedi ki...

sizin pudinginiz 1 lt. piyasadaki pudingler 750gr. ona 2 bardak su fazla gelir... 750gr a göre su söylemeniz gerekir bence.. benim fikrim budur... ben mozik pastaya bayılırım :) kolay gelsin...

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

yok şekerim yok iki tane 500 ml.lik puding alıyorsunuz iki bardak su kullanıyorsunuz
çözüm bu kadar basit!

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben yapilisini hala anlamaya calisiyorum kakaolu biskuvilerede Pudding sürülüyormu

Zeymuran Lkop dedi ki...

çok basit mesela once sade bıskuvıye krema surulur kakaolu bıskuvı ona yapıştırılır sonrasında kakaolu bızkuvıye krema surulur bu sefer sade bızkuvı kakaolu bıskuvıye yapıştırılır bu şekılde devam ettırılır